.

TIME HOMINEM UNIUS LIBRI-ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ

Ας δούμε λίγο πως συντελείται η καταστροφή της όποιας εκπαίδευσης σε γυμνάσια και λύκεια με το νέο νόμο Κεραμέως:
1η γυμνασίου: μείωση βιολογίας κατά 1 ώρα
1η λυκείου: μείωση πολιτικής παιδείας κατά 1 ώρα
ολόκληρο το λύκειο: κατάργηση όλων των καλλιτεχνικών μαθημάτων (καλλιτεχνική παιδεία στην 1η λυκείου και ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο στη γ λυκείου, παρότι μάλιστα εξετάζονται στις πανελλήνιες)
2α λυκείου: κατάργηση του μαθήματος σύγχρονος κόσμος πολίτης και δημοκρατία, μείωση φυσικής κατά 1 ώρα, αντικατάσταση βασικών αρχών κοινωνικών επιστημών με λατινικά.
3η λυκείου: αντικατάσταση κοινωνικολογίας με λατινικά
Καταργούνται επί της ουσίας όλα τα μαθήματα καλλιτεχνικής παιδείας και κοινωνικών επιστημών από το λύκειο.
Οι δε κοινωνικές επιστήμες (που κατά τον Άδωνι μετατρέπουν τα παιδιά σε ... αριστερούς) αντικαθίστανται από την άχρηστη και νεκρή γλώσσα των λατινικών.
Είναι προφανές ότι τα καταργούμενα μαθήματα αισθητικής αγωγής και των κοινωνικών επιστημών συμβάλλουν στην καλλιέργεια της προσωπικότητας, του αισθητικού κριτηρίου και της κοινωνικής συνείδησης.
Είναι αυτά που μας ολοκληρώνουν σαν προσωπικότητες και σαν υπεύθυνα και χρήσιμα μέλη του υποτιθέμενα δημοκρατικού κοινωνικού συνόλου.
Ταυτόχρονα χιλιάδες κοινωνιολόγοι οδηγούνται φυσικά στην ανεργία.
Αυτή λοιπόν είναι η νοοτροπία της δεξιάς κυβέρνησης για την εκπαίδευση των "άριστων".
Να ομιλούν οι μαθητές νεκρές γλώσσες και να μην έχουν καμία ιδέα ούτε για τον εαυτό τους, ούτε για το κοινωνικό σύνολο. Να μπορούν απλώς να είναι εκπαιδευμένοι εργαζόμενοι και καταναλωτές.
Μαθήματα όπως κοινωνιολογία, ψυχολογία και ψυχοκοινωνιολογία θα έπρεπε να είναι ενισχυμένα κι υποχρεωτικά σε ένα σοβαρό σύστημα εκπαίδευσης.
Άλλα τι να περιμένεις από έναν άνθρωπο του ενός βιβλίου, όπως θα έλεγαν κι οι φίλοι μας οι Λατίνοι.